Saku kvartali müügimaht kasvas aastaga ligi kümnendiku

Saku Õlletehase müügimaht liitrites tõusis kolmanda kvartali lõpuks aasta varasemaga võrreldes 9 protsendi võrra. Samal ajal kui õlleturg jäi stabiilseks, vedas kasvu eelkõige maitsevesi.

Vee müük kasvas III kvartali lõpuks 33% võrra, viidates sellele, et Saku kinnitab tugevamalt oma positsiooni alkoholivabade jookide kategoorias. Kõige suuremad tõusjad Saku müügis olidki vesi ja siider, õlle müük jäi stabiilseks. Tänavuse suve populaarne täiendus Saku Õlletehase toodete seas on olnud Vichy uued maitseveed, mis said suvel üheks tarbijate lemmikutest. Tegemist on laia maitsevalikuga maitseveega, mis on vitamiinidega rikastatud.

„Joogitootjatel on aastas eristatavad kaks olulisemat hooaega – suvi ja aasta lõpp. Tänavune suvi kujunes kokkuvõttes meie jaoks heaks perioodiks, mida toetas soe ilm ja mitmed tooteuuendused meie poolt,“ rääkis Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein. „Saku on tänavu jätkanud oma tooteportfelli arendamist ja investeeringute tegemist tootmisesse, ühed olulisemad investeeringud on 2014. aastal olnud jooke kergetesse kartong- kastidesse pakendava liini avamine ning lao laiendamine.“

Saku käive oli 2014.aasta kolmanda kvartali lõpu seisuga ligikaudu samal tasemel nagu eelmise aasta võrreldaval perioodil, kasvades 1% võrra. Mullu tegi Saku aasta kokkuvõtteks 71 miljoni euroga käiberekordi.

Saku Õlletehase strateegiline eesmärk on olla liidripositsioonil kodumaisel õlleturul eelkõige läbi kvaliteetmarkide arengu ning kasvatada kasumlikult oma turuosa teiste jookide kategooriates - seda nii muude lahjade alkohoolsete jookide osas kui ka mittealkohoolsete jookide osas.
Ligi 50% Saku toodangust läheb ekspordiks. Tänavu suvel lisandus Saku eksporditurgude sekka mitu uut riiki, eksootilisematest Lääne-Aafrikas asuv Sierra Leone ja Gambia. Saku ekspordib tooteid 20 riiki, suurimad eksporditurud on ettevõtte jaoks Soome, Poola, teised Balti riigid ja Taani.